top of page

Blog

Aktuální články

Fotit svatbu,

... je nutné po pečlivé přípravě. A pokud někdo chce mít opravdu dobré fotky, tak to musí udělat profesionál. Já nejsem profesionál. Přesto jsem si to třikrát vyzkoušela. Moc mě to bavilo, ale byla jsem celou svatbu a následně i několik dní při úpravě fotek vystresovaná...

Co když se ty fotky nebudou líbit novomanželům nebo nikomu!? Mě se moje fotky po několika hodinách úprav taky už vůbec nelíbily, takže stres zesílil! A to jsem si přečetla odbornou knihu o focení svateb, čtu pravidelně časopis FotoVideo a fotím skoro pořád! Nakonec na pár fotek, které jsem udělala, jsem dostatečně hrdá... i když vlastně nevím, jestli to není jen můj pocit.

Nedávno jsem byla na jedné svatbě u rybníka a foťák jsem vzala do ruky jen na chvilku.... A byla jsem vlastně spokojenější, když vyšlo pár pěkných záběrů. Bez stresu...


bottom of page