top of page

Blog

Aktuální články

Sliby se mají plnit

Já jsem si slíbila, že svoje tamtamové webovky předělám a budu se více věnovat prezentaci svého fotoportfolia než psaní textů. Navíc jsem to stejně v poslední době vůbec nestíhala, protože Emma vyžaduje téměř neustálou pozornost. Já po večerech musím dělat jiné věci, než zpracovávat novinky a snažit se informovat svoje čtenáře. Teda doufám, že nějací jsou a taky doufám, že je bude těšit moje rozhodnutí předělat tamatam.

Takže nové tamatam stránky budou přinášet některé z mých fotografií a případně pár komentářů k nim. Zároveň si dovoluji ponechat podstránku blogu, abych mohla psát sem tam o tom, co mě baví. Tedy zejména designu, kultuře, street artu a taky fotografii.

Ještě jeden slib jsem si dala. Ten si budu plnit v podobě projektu 365, o kterém zmiňuje homepage. Jde o to, abych vyfotila každý den alespoň jeden snímek a ten nejlepší vložila na web do galerie 365. Asi nebudu vkládat každý den, ale obden se budu snažit!

No a to je pro začátek všechno. Doufám, že se vám nové webovky, vytvořené s pomocí wix.com, budou líbit.

Vaše tamatam Petra....

bottom of page